LATAR BELAKANG DCC

Dungun Chopper Club (DCC) ditubuhkan pada 1 Mac 2009 di Dungun,Terengganu Darul Iman. Tujuan utamanya adalah untuk mengumpulkan para peminat motorsikal besar (Easy Rider @CHOPPER,SPYDER, SuperBike,Naked Bike,) didalam satu rumpun. Dengan adanya kelab ini ,ianya membolehkan bikers berkongsi pendapat dan serta bertukar-tukar fikiran sesama mereka dan mengeratkan hubungan silaturahim diantara satu sama lain. Fokus utama DCC adalah berbakti kepada agama, bangsa dan negara menerusi program program kebajikan.Keselamatan penunggang dan pembonceng amat dititikberatkan. Web ini juga diharapkan dapat membantu memudahkan sebarang maklumat untuk disampaikan. ....DCC sentiasa disisi

Friday 13 November 2009

SELAMAT MENJADI AHLI DCC~ EN.SHAWAL




En.Shawal sahabat baru kita telah menyertai DCC pada 10 hb November 2009. Syabas kepada beliau kerana sudi menyertai kelab kami dan kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada beliau.








En. Syawal merupakan penunggang 'SUPER BIKE' yang berpengalaman sebelum ini,dan DCC amat bertuah kerana ilmu yang beliau ada mungkin boleh dikongsi bersama ahli2 yang lain.







Satu penbelajaran baru akan kami dapati.DCC amat mengalu alukan kehadiran lebih ramai lagi pencinta chopper untuk sama sama berkongsi minat dan bertukar pandangan mengenai motorsikal berkuasa besar ini.




Mudah mudahan semua penunggang motosikal akan lebih berhemah di jalan raya..Berhati hatilah di jalan raya kerana keadaan cuaca yang tidak menentu akan menyebabkan jalan licin dan kesihatan penunggang juga akan terganggu.


No comments:

Post a Comment