LATAR BELAKANG DCC

Dungun Chopper Club (DCC) ditubuhkan pada 1 Mac 2009 di Dungun,Terengganu Darul Iman. Tujuan utamanya adalah untuk mengumpulkan para peminat motorsikal besar (Easy Rider @CHOPPER,SPYDER, SuperBike,Naked Bike,) didalam satu rumpun. Dengan adanya kelab ini ,ianya membolehkan bikers berkongsi pendapat dan serta bertukar-tukar fikiran sesama mereka dan mengeratkan hubungan silaturahim diantara satu sama lain. Fokus utama DCC adalah berbakti kepada agama, bangsa dan negara menerusi program program kebajikan.Keselamatan penunggang dan pembonceng amat dititikberatkan. Web ini juga diharapkan dapat membantu memudahkan sebarang maklumat untuk disampaikan. ....DCC sentiasa disisi

Sunday 22 November 2009

Syabas DCC,One Berjaya !! ~Penang Bridge International Marathon



Syabas One !! Pengerusi DCC berjaya mendapatkan sijil setelah berjaya mengambil bahagian di Penang Bridge International Marathon hari ini.22hb November 2009.
Majulah Sukan Untuk Negara~~~~@#!$%^&*(



Larian sejauh 10km telah berjaya dihabiskan dan bermula pada pukul 7.30 pagi tadi. Laria 21 km mungkin akan disertai pada masa hadapan. Diharap Ahli2 DCC yang lain boleh lah nersama2 menyertai aktiviti ini di lain kali dgn berkonvoi beramai ramai,,,insyaAllah..




Syabas sekali lagi....dan kita tunggu One kembali ke Dungun,dgn cerita panasss..dari utara..yessszaaaa

No comments:

Post a Comment