Friday, 24 September 2010

Open House Raya ke -7,2010..rumah One

Ahli DCC dan MCC berhari Raya ke rumah One pula, selepas
pekena Laksa di rumah Langg..bergambar di hadapan rumah.

Menu : Ayam Madu bakar, ketupat kuah kacang,meeboon goreng, mee basah
agar2 ,biskut raya...macam2 ada tapi semua dah kekenyangan
makan laksa..he2

Bersiap sedia untuk berkonvoi balik ke Kuala Terengganu

En mad Noh  and One ,,kenyang dohh

Puan Md Noh berkonvoi bersama

Brooom brooomm...start enjin

Bro Syawal ...steady Bro

Jum gi rumah terbuka yang lain plop

Ajib and the gang

Meriahnya....jumpa dan menambah kenalan baru dari K.T..Ajib
dan kawan kawan datang Dungun...panas enjin sambil borak
borak dgn DCC

Baru sampai- berkumpul di Pantai Telok Gadong

Semangat Ajib..berkobar2

berbincang tak abis abis dengan topik yang sama - MotorRrRr

SM. paling machO..misai

basah kan tekak

Apa yang difikirlan..sampai garu kepala

berasap meja

SM, Hamsyah.Ajib...entah apa yang dibincangkan..sampai Hamsyah
gigit jari

Serius ..nak tuko motor...nak tuko motor...nak tuko motor...
tapi hutang credit card byk lagi nihh...

Haii bile la Motor baru aku nak sampai nie

Kenduri kawin rumah En.Hamsyah

Jumaat 17hb September , DCC berkonvoi ke Padang Pulut
 memenuhi jemputan kawin anak saudara En.Hamsyah.Seronok
kerana En.Zakaria Pensyarah IAB juga dapat turut serta meraikan
jemputan ini dan berkonvoi bersama2 DCC

Baru sampai ........mana yang lain...camera man tak ambik gambar rumah
pengantin la pulok...he2..maka gambar longkang je lahh

Berehat sambil menikmati panorama

dari Padang Pulut Dcc terus ke Bukit Besi,,...tengok motor besar ada
yang nak jual..


menunggu  motor yang nak dijual