Saturday, 4 September 2010

BERBUKA PUASA BERSAMA MCC DI KELULUT

Hari ni berbuka puasa bersana-sama MCC
Berkumpul di Kelulut , 3/9/2010....cuaca amat baik walau pun ..Dungun hujan
Bro Syawal
Jalan jalan sementara menanti waktu berbuka
Isi Minyak dulu...sape nak tolakk
Berbuka puasa di Kelulut
Sedapp betul ikan bakar, sotong bakar, telor bungkus, tomyam.,sayur kailan


emmm....nak makan yang mana satu nie
Bro Syawal dengan penuh santun mula menyedok.....
En.mad Noh dan Hamdan..tak toleh kiri kanan dohh
SM makan sampai licin pinggan

makan lahh ape lagie

One menyerang ikan bakar

En.mat nOh terkenang orang rumah yang sedang buat kueh..
Serang ikan
Lepas solat maghrib....makan roti tempayan la pulokk
Kenyanggg ...tok leh g dohh...minum air jer
kenyang la pulokk
Anuar macam dah nak zzzzzzzzz....tidor
Borak2 lah ..

BERBUKA PUASA BERSAMA MCC DI DUNGUN

MCC dan DCC berbuka puasa bersama -sama
Menanti yang lain
Lama tak jumpa , berbincang hal enjin motor

Puase -dok grok
Yang mana satu nak pilih ??
Jualan hebat,..harga tawaran istimewa....
Menunggu masa....
Lapo la pulok....
Hidangan berbuka puasa yang istimewa di Laila TomYam
Tak nampak dah yang lain....nampak makanan jer
Saat yang di nanti....berasappp restoran



JUM RIDE TENGOK PENYU_MA'DAERAH TURTLE SANCTUARY

                         MA' DAERAH TURTLE SANCTUArY
                                       KeRtEH, TErENGGaNu



 Beruntung benar DCC kerana salah seorang ahli nya Saudara Halim  merupakan orang kuat MA'DAERAH TURTLE SANCTUARY....Jum , sape2 hok dok penah gi, ..jum kite g ramai ramai....



Petang ni  DCC jalan2 menziarahi  Penyu...Bak kata  Aruahyarham Sudirman,

Penyu Menangis Siapalah Yang Tahu....

SM, En.AZahar dan Bro Syawal berbincang untuk aktiviti seterusnya
Lepak sebentar sebab kaki  , letih la pulok
Anuar berfikir2 nak buat bisness penyu tahun depan,boleh jual kat Pasaraya Kim...
Sape2 ada kehilangan anak?

Ayah dan jumpa anaknya yang terlalu asyik melihat penyu
wahh ...banyaknya
Oops...adengan yang tidak dibenarkan MENIRU.
Jangan risau.,,,,ini lakonan semata- mata
Geram tgk anak penyu....cube teka tangan sape nie?
Kalau betul boleh tuntut hadiah .Tangan bertuah kerana terpilih
memegang anak penyu....
Sekarang ni kecik...boleh lah main di tangan.., tunggu lah besar nanti...ha,,kata si  anak Penyu..