LATAR BELAKANG DCC

Dungun Chopper Club (DCC) ditubuhkan pada 1 Mac 2009 di Dungun,Terengganu Darul Iman. Tujuan utamanya adalah untuk mengumpulkan para peminat motorsikal besar (Easy Rider @CHOPPER,SPYDER, SuperBike,Naked Bike,) didalam satu rumpun. Dengan adanya kelab ini ,ianya membolehkan bikers berkongsi pendapat dan serta bertukar-tukar fikiran sesama mereka dan mengeratkan hubungan silaturahim diantara satu sama lain. Fokus utama DCC adalah berbakti kepada agama, bangsa dan negara menerusi program program kebajikan.Keselamatan penunggang dan pembonceng amat dititikberatkan. Web ini juga diharapkan dapat membantu memudahkan sebarang maklumat untuk disampaikan. ....DCC sentiasa disisi

Sunday 11 July 2010

BBQ -DCC

Sambutan yang diberi amat menggalakkan...Thanks to all bikers ..korang memang sporting.Walaupun jauh dari K.Terengganu, Kemaman, Kuantan..Kuala Jenggal, Kuala Berang tetapi bersatu hati turun memeriahkan lagi DCC ..




Malam ini sungguh mewah dengan ikan yang segar dan tentu sekali saudara Anuar merupakan orang kuat yang menyediakan stok ikan2 ini.Semuga BBQ yang akan dibuat pada masa akan datang akan lebih meriah lagi dan kami menantikan saudara Zulu Alpha Zulu dan mendoakan dia agar cepat sembuh dan boleh makan bersama2 kami..Rempah ayam yg dibuat oleh bro Syawal dan kak Lina memang amat menyelerakan sekali sehingga tidak sedar yang kami makan terlebih had untuk berdiet.




Syukur Alhamdulilah ada cikgu Langg yang memang expert mengambil gambar yang cukup bermutu dengan Camera Zooomm nya..Terima kasih kepada cikgu langg ,,kalau tidak blog ni tak de la gambar2 terbaru...sebab camera ambe masuk air..hiiiii2..



Haa,..tengok meriahkan...kepada sesiapa yang tak dapat hadir ..jangan bimbang ,..hadir lah pada masa yang akan datang...Kami mengalu2 kedatangan anda...we're Family..

No comments:

Post a Comment