Tuesday, 1 December 2009

DCC dan MCC jalan lagi/ ZEMIE & LANGG


REPORT DITULIS OLEH SAUDARA ZEMIE S/U 2 ,DCC



BEA 6866 jam 2 ptg semalam saya dan langg mengikuti ride mcc ke penarik,sungai tong,terus ke kuala berang n makan nasi minyak di kuala berang bertemu sidi.

Kemudian solat jamak taqdim maghrib di masjid besar kuala berang,sambung lagi ke wakaf mempelam minum mlm,tika tu jam 1030 mlm..n ride balik dungun satu ride yang panjang juga kiranya...puas jugalah....balasan seminggu tak ride..

.Pengerusi mcc dah tukar motor vn classic 800....cun giler....bagak . tak dapat ambik photo...phone di serang virus .....kalau tak dapat bg pic kat s/u uplooad dlm ni..

. Rider terdiri daripada saya.langg,pengerusi mcc,sam shadow,aba wel vn 800.ustaz wan dragstar 650,hj zainal kawasaki versys650 baru naked bike baru..

Ride semalam lebih kurang 400km meyusuri lautan cina selatan,n minum di penarik...cuaca sangat baik....syukur...selepas dinner di kuala berang hujan.hujan onda way ke wakaf mempelam..

Ride balik melalui kuala terengganu,bersama ust wan abng wel..abng wel end di marang,ust wan wan dperkaya..kami bed2.meneruskan perjalanan ke dungun..nasib baik tak ujan...jalan pun tak jem sangat..

.Balik layan bola epl n liga sepanyol.ja 4 pg baru tido. sekian shj laporan kami ride bersama mcc..thanks mcc chairman cg ya..

.Lepas ni ride ke penang,perlis tahun dpan katanya..tahun baru cina.

Hari ni ujan plak...nasib baik semalam dah puas ride.... lepas ni kena tukar handla kerbau plak...handle sekaran rasa lenguh kalau long distance... amacam warga dcc..bila nak ride jauh plak ni......

Report dr BEA 6866 ( konvoi Dungun- Penarik- Kuala Berang-Dungun)

No comments: