LATAR BELAKANG DCC

Dungun Chopper Club (DCC) ditubuhkan pada 1 Mac 2009 di Dungun,Terengganu Darul Iman. Tujuan utamanya adalah untuk mengumpulkan para peminat motorsikal besar (Easy Rider @CHOPPER,SPYDER, SuperBike,Naked Bike,) didalam satu rumpun. Dengan adanya kelab ini ,ianya membolehkan bikers berkongsi pendapat dan serta bertukar-tukar fikiran sesama mereka dan mengeratkan hubungan silaturahim diantara satu sama lain. Fokus utama DCC adalah berbakti kepada agama, bangsa dan negara menerusi program program kebajikan.Keselamatan penunggang dan pembonceng amat dititikberatkan. Web ini juga diharapkan dapat membantu memudahkan sebarang maklumat untuk disampaikan. ....DCC sentiasa disisi

Thursday 27 August 2009

PERTUKARAN TARIKH MAJLIS BERBUKA PUASA KELUARGA DCC












Assalamualaikum,
Disebabkan bendahari kita En.SM Sazali mempunyai tugas yang tidak dapat dielakkan maka tarikh majlis berbuka puasa Keluarga DCC ditunda pada:

Tarikh : 8.9.2009
Hari : Selasa
Tempat : Bayu Grill,Hotel Uitm
Masa : 7.00 malam

Harga : Dewasa RM18.00
anak bawah 6 tahun :percuma

Diharap mendapat kerjasama dari ahli DCC untuk confirmkan bilangan ahli yang akan hadir. Saya juga ingin mengucapkan selamat datang kepada ahli baru kita iaitu,En.Halim dari Rantau Abang yang akan turut serta berbuka puasa bersama2 ahli keluarganya .

Sila hubungi : One (019-9275844)untuk maklumat lanjut

Sekian,terima kasih

No comments:

Post a Comment